Ga naar hoofdinhoud

Facebook & Instagram inzetten voor B2B? Ja, dat kan heel slim zijn!

Wat kan Meta (Facebook & Instagram) nou voor je B2B advertenties betekenen?

Zeg je B2B dan zeg je toch LinkedIn en niet zo snel FB & Insta… Nou, sinds Meta voor Facebook en Instagram nieuwe B2B targeting mogelijkheden heeft toegevoegd, kán Meta ook voor B2B interessant zijn!

Wat zijn dan de nieuwe B2B targeting opties bij Facebook & Instagram?

🎯 IT beslissers binnen de IT industrie — vrij specifiek dus

🎯 beslissers bedrijfsleven in ‘staffuncties’ als IT algemeen (dus ook IT’ers bij niet-IT bedrijven), marketing, HR, engineering in verschillende industrieën gebaseerd op jobtitle (iets breder dus)

🎯 beslissers in bedrijven breed (gebaseerd op jobtitle &. Interesse)

🎯 de admins van bedrijfspagina’s waarvan aangegeven dat het bedrijf nog maar 6 / 12 / 24 maanden bestaat

Kijk, en dát kan B2B adverteren voor veel bedrijven zeker interessant maken. Ok, lang niet zo specifiek als LinkedIn maar in de mix echt een kans (zeker omdat de kosten op FB / Insta aanzienlijk lager zijn in vergelijk tot LinkedIn Ads).

Kortom, het maakt Facebook & Insta B2B ads zeker geen vervanger voor LinkedIn Ads maar wel een mooie aanvulling en ‘test waardig’ zeg maar.

 

Meer weten? Neem dan contact met ons op!