Ga naar hoofdinhoud

Adverteren op LinkedIn: overzicht campagnebeheer sterk verbeterd

Ja het moet toegegeven worden. Als het om het managen en opzetten van advertenties op LinkedIn gaat…dan viel er nog flink wat te verbeteren. Maar, LinkedIn voert verbeteringen door. Zo is onlangs het campagne beheer aangepast waardoor LinkedIn campagnes makkelijk te beheren en te analyseren zijn!

LinkedIn Adverteren: in campagnebeheer ligt het goud!

Lijkt me vrij logisch…als je adverteert heb je vooraf doelen gesteld en zodra de campagne live gaat ga je (niet te vaak anders wordt je gek-) regelmatig naar je resultaten kijken. En dat doe je dus in het zgn. Campagnebeheer van LinkedIn. En die is onlangs een stuk overzichtelijker geworden:

Adverteren LinkedIn campagnebeheer

Je ziet niet alleen de verschillende niveau’s die we binnen LinkedIn Ads kennen: campagnegroepen – campagnes en advertenties. In de linker kolom kun je veel makkelijker bijvoorbeeld je zgn ‘Assets’ vinden waaronder de leadformulieren die je hebt aangemaakt. Ook het aanmaken van een test is nu een stuk overzichtelijker.

Wil je weten of Adverteren op LinkedIn ook voor jouw organisatie interessant kan zijn?

Dat is vooral afhankelijk van of je doelgroep echt actief is op LinkedIn en ook wat de LifeTimeValue van van je klant is. Want, de mogelijkheden enorm om heel gericht B2B te adverteren op specifieke functies, mate van senioriteit, branches of een gerichte lijst aan bedrijven. Maar aan dat unieke van LinkedIn hangt ook een prijskaartje.

Wil je meer weten over een effectieve inzet van LinkedIn advertenties?

Laat het ons weten en dan kijken we vrijblijvend naar mogelijke kansen!

LinkedIn adverteren campagnebeheer flink verbeterd!